Thursday, February 19, 2009

Canon geldi hoş geldi!


Biliyorum günlerdir bu heyecanlı anı bekliyorsunuz! Geceleri gözünüze uyku girmedi değil mi ? Bizim de! En sonunda günlerdir beklediğimiz züpersonik fotoğraf makinemiz Canon EOS 1000D aramıza yeni elektronik aile bireyimiz olarak katıldı. Aslında geleli 2 hafta oluyor ama biz Ankara'ya gittik geldik derken ancak sizlere duyurma fırsatımız oldu. Ankara'ya gitme sebebimiz ise baldan tatlı idi. Yeğenimiz oldu. Cenk amca ben ise yengeyim artık :) Sorumluluk büyük, bayramı var, seyranı var, karnesi var, mezuniyeti var derken, elimizi öpecek, seve seve harçlık vereceğimiz bir yeğenimiz var artık. Adı Suzan.. Aşağıda çeşitli resimler göreceksiniz. Fakat bloga resim yüklemek biraz zahmetli olduğu için ve ben kurguladığım sırayı tersten yüklediğim için konunun sonundan başına doğru gideceğiz. Başlıyoruz...



Bir diğer yeğenimiz Dağhan'dan mini ayak şov. Bu gördüğünüz ayak oldukça ergonomik olup can sıkıntısında mıncırmak bünyedeki asabiyeti alarak huzur dolu bir rahatlık sunuyor kullanıcılara. Eklem yerlerindeki boğumları incelemekte lebiderya bir manzarayı izlemekten daha keyif verici, emin olabilirsiniz.


Bu gördüğünüz, mini mini yeğenimiz Suzan'ın dünyaya geleli 1,5 uncu gününden bir resim. Ölçek olması amacıyla dolma parmağımı kullandım, ancak bilemedim hemencecik parmağıma yapışıp sıkı sıkı tutacağını. Böyle bir duygu olamaz. Yeğenim için bu kadar heyecanlandıysam çocuğum için nolurum bilemiyorum..


Bu da sosyete Suzan'ın kapı süsü.. Hastane'de havası 1500'dü kızımızın..



Bakınız bu güzellikler de kendisinin bizlere ikramı şekerleriydi... Hoşgeldin Suzan Bebek.. 12 Şubat 2009...


Yeni fotoğraf makinemizin en gözde modeli elbette ki kedimiz.. Burada amacım kediyi netleştirip etrafı buğulu göstermekti ancak halı kediden daha ön planda çıktı.. 



Kendisi yemek yiye yiye bir parça semirdi ve vahşi doğanın vahşi kedigillerine benzemeye başladı giderek. Aslan parçası diye buna diyolar. Bu arada, her gün bizim koridorları temizleyen görevliyle karşılaştım bu sabah. Seslendi arkamdan. Mutfağın koridora bakan kısmında minik bir cam var. Görevli camın önüne gelince bizim çapkın da kendini atıyomuş ortaya.. Birlikte oyun oynuyorlarmış. Görevli "çok seviyorum sizin kedinizi, çok tatlı, her gün oyun oynuyoruz" dedi.. Daha önce de Cenk'e söylemiş aynı şeyi. "Adı güneş mi?" diye sormuş. Bizde de ampul yandı tabi.. İsimsiz kedimize isim mi bulduk acaba? Bu arada her geldiğimizde o camın önü niye harabe anlamış olduk.



Bir başka kedi resmi.. Güneş gibi yav bu hakkaten :)


İlk sanatsal çalışmalarımdan biri. Gördüğünüz gibi her yerinden sanat akıyor. Ama en azından arkadaki piramitleri bulanıklaştırmayı başarmışım. Lütfen acemi şansımın hakkını verin!


Buyrun bu da yakışıklı fotoğraf makinemiz. O kadar akıllı ki durduğu yerden kendi resmini bile çekiyor. Üstelik kağı kapalıyken! Teknoloji diye buna derim ben..



Bu da Cenk'in beni model olarak kullanarak çektiği bir resim. Ben de bir hayli düşünceliyim. Yine iş güç dalmışım gibi görünüyor...

Tersten gidilen hikaye böyle anlamsız olur. Affınıza sığınıyor, esenlikler diliyorum.

12 comments:

zilsizzarife'nin yeri said...

Canos güzel günlerde kullanılsın süper süper fotolar çekilip anılar biriksin.
Sosyete Suzi'nin gelişi bile pek havalı olmuş ben bunun 15 -16 yaşlarını düşünemiyorum bile:)

Tanya's said...

Ay yaşasın..bebek geldi...ayakları yicez heralde..

Eee bu arada Canon hayırlu uğurlu olsun..haftaya cuma gelirken getirde modellik yapalım..en kadehlisinden.

defneyleyasamak said...

suzan cok olmus be tubikcim. nası saclı bi miniş bu, nası güzel kokuyodur...

yeni makina hayırlara vesile :) ilk bloogır poaaaartide bol bol kare bekliyorum senden. göriyim seni :)

tubik said...

Zilsiz,

Vallahi makine süper. Dediğin gibi inşallah hep güzel anları çekeriz.

Ben de düşünemiyorum minik Suzan'ın büyümüş halini :) Canavar olacak bizim yeğen.

tubik said...

Tanya,

Vallahi gelirken getiricez tabi. Herkesi modelim yapıcam. Ajans kurucam sonra :D

tubik said...

Tuğbacım,

En güzel resimler benden gelicek inşallah ama bi de çözebilsem makineyi. Allahtandoğru yerden bakmayı öğrendim artık :D Ders notu falan indirdim internetten çok komik. Çalışıcam her akşam..

Suzan ne minik di mi :D Cenk'e benzemiş saçları, fırça gibi maşallah :D

tubik said...
This comment has been removed by the author.
Sedeliko said...

Canon supersonic olmuş!

Güle güle en güzel fotoları şipşaklayın:)))

o kedi deli kedi:)

suzan tam sosyete kizi suzan olmuş:) şanslı bebek olsun taam mı:)

tubik said...

Sed!

İnşallah dediğin gibi şansı bol olur..

Fotoğraf makinemle resimlerini çekip meşhur edicem seni. Şampuan reklamlarında oynatıcam :D

Ender said...

Güle güle kullanıııın. Hatta bir gün ayarlayalım hep beraber fotograf cekmeye bi yerlere gidelim!! Şu ara iyice taktım fotoğrafçılık işine.

vintage biscuit said...

hahahha sanat güneşii O !

Sen Gelince said...

Çok tatlı bir bebek Suzan, bahtı açık olsun. Bir süredir almayı düşündüğüm makina EOS 1000D... Ama hala karar veremedim. Yani almak istediğim başkaları da var da beni aşıyor. Yorumları ve fotoları görmek isterim:)