Tuesday, February 16, 2010

Serzeniş



Resim : http://www.toothpastefordinner.com




* Mütevaziliği demodelik, kendini beğenmişliği marifet zannedenlerden

* Başkasının söylemesiyle aklına gelen şeyi, başkalarına kendi fikriymiş gibi satanlardan

* Yapılan iyiliğin ardındaki emeği, özeni, yorgunluğu düşünmeden, sanki yapanın göreviymiş gibi teşekkürü bile çok görenlerden

* Herkesi aptal, kendini akıllı zannedenlerden

* İşine gelince selam verip ertesi gün tanımayanlardan

* Espiri anlayışından yoksun olanlardan

* Sırayı sallamayıp kendini öne atanlardan

* Türkçe'yi uzata, yamulta konuşanlardan

* Şarkı söylerken "d" ve "ş" harflerini garipleştiren Türk rock'çı bozuntularından

* Hayvanların canlı olduğunu unutanlardan

* Karısını dövenlerden

* Erkekleri bankamatik olarak gören kadınlardan

* Marjinal olma ayağına insanlıktan çıkanlardan

* Sahtelikle beslenip kendini doğallığına inandıranlardan

* Saygıya sadece kendine duyulduğunda önem verenlerden

* Sevgiyi romantik bir saçmalık olarak görenlerden

ne kadar tiksindiğimi yazmaya kalksam, burdan Çin'e yol olur be blog...

Oh be, rahatladım :)

6 comments:

Sokak Kedisi said...

Al benden de o kadar...

Sine'Mmm said...

Tuğbacım Merhaba,

Yazacaklarımın bu konuyla alakası yok ama bulamadım mail adresini :)
Ben okuyorum senin yazdıklarını uzun zamandır, Düğün resmini gördüğümde dedim işte bu benim istediğim gelinliğin altı :)
Yaza düğünüm var inşallah ben üstü biraz daha şatafatlı :) ama altı aynı senin ki gibi bir gelinlik istiyorum, araştırdım bulamadım.
Rica etsem bana boydan bi gelinliğin net resmini gönderebilir misin ?
Çok teşekkürler şimdiden.
Hoşçakal...

Sine'Mmm said...

Mail adresi vermeyi unutmuşum.
erensinemm@gmail.com

tubik said...

resimlerin olduğu cd'yi bulamıyorum desem :( bulur bulmaz yollicam... ama eski yazılarımdan birinde olması lazım öyle hatırlıyorum sanki yaw..

Fery... said...

aynen katılıyorum....

Sedeliko said...

bu kızı kim delirtti onu gönderin bana?