Monday, August 23, 2010

bir varmışım


Sertab Erener - Bir VarmıÅ?ım Bir YokmuÅ?um |new 2010|
Hochgeladen von xHitx. - Sieh mehr Musikvideos, in HD!


Ben nice depremler gördüm, kolay kolay yıkılmam
Her defasında kaybetsem yine de hiç üzülmem

Aslında bu kadar da kırılgan değildim
Kendi yarattığım düşmanlara yenildim
Bir kayboldum sonra tekrar belirdim

Masallardaki gibi,
Bir varmışım, bir yokmuşum...

Sen bana imkanlar sundun,
Ben bunu kabul edemem
Şimdiye kadar yalnızdım, öyle "pat" diye değiştiremem

Aslında bu kadar da kırılgan değildim
Kendi yarattığım düşmanlara yenildim
Bir kayboldum sonra tekrar belirdim

Masallardaki gibi,
Bir varmışım, bir yokmuşum...


Korkarsam sakince ıslık çalarım.
Ben susmam, sen de susma ki korkmayalım
Malesef az sonra gitmem lazım
Huyum böyle, aynı yerde hiç kalmamışım

Bir varmışım, bir yokmuşum...

No comments: