Tuesday, December 19, 2006

Endüstriyel Yağ Nasıl Birşey?

Girdik bir hengamenin içine, hayırlısı olsun. Adamı arıyorsun, paranı istiyorsun, vermiyor, zorla mı sattık arkadaşım sana yağı? Bu blogu yazarken aynı zamanda ilk kişisel müşterimle de bir konuşma yaptım, heyecanlıydım çok. Satış yapacaktım, ziyarete gidecektim falan derken kadına dedim ki, hanfendü, kaç tane tezgahınız var dedim? 1 dedi. Bir. Eins.

Müdürüm inanamayacak bu kadar çok para kazandıracağıma...

Ha bu arada, ben bu blog işine tamamen boduru kıskanarak girdim. Kendisinin blogu da şuralarda biryerlerde olacaktı.

---

Bu arada tüm karşı görüşlere rağmen Ender'le EVE'e tekrardan dönme kararı aldık. Tubik ve Selin ne diyecek diye de merak ediyorduk, nargilede konuyu açtık, pek bişey denmedi. Ender yine prensipli davranıp saat tutarak oynicakmış. Ulan saat tutarak oyun mu oynanır, deli gibi.

Neyse, yeni yıl gibi başlarız herhalde. Bilmeyenler için, http://www.eve-online.com . Bilenler için Vexor ve Harpy resmi de ektedir. Vexor biraz uzakta, gözükmüyor ama idare edin. :)

4 comments:

Erdem Bey said...

endüstriyel yag dediginiz nolüör? yani misal veriyorüm. bu bir endüstriyel yag örnegi midir? sanayi boyu güneş yagı... icinde sanayi oldugundan kelli endüstriyeldir kendisi diye düşündüm.. nacizane.. veyahutta üretim amaclı kullanılan bir yag ele alalım, garanti endüstriyeldir onlar cünkü... örnegin tahıl üretiminde tarlayı süren öküzler güneşten zeval görmesin diye kullanılan yaglar? teknik olarak üretimde kullanıldıklarından endüstriyel olmalıdır.. yoksa acaba agrikültürel midir o yag? nedir?

otaku said...

benim de evde bir tane tezgahım var şimdi istesem yağ satmıycak mısın, nedir yani, müşteri hor görülür mü, tasvip etmiyorum.

bir de erdem beyin commentine bir şey diyemedim, gözümde inekler canlandı bir an ama, neyse...

luusaha said...

dude, your blog is in gibberish :I)

tubik said...

sayın cthulhu,
bugün itibariyle bize açıklamış olduğunuz endüstriyel yağ hödösü münasebetiynen Kırkpınar Belediyesi Başkanı Sayın Cabbar İrikollu beni telefonla aradı. Kırkpınar Belediyesi'nin telefonları kitlenmiş... insanlar sokaklara dökülmüş.. belediye binasının önünde izdiham oluşmuş... herkes "güreşlerimizde cthulhu'nun endüstriyel yağlarını görmek isteriz" nidalarıyla eyleme geçmiş... bilgilerinize efendim...