Thursday, March 22, 2007

Cumartesi mi Cuma mı?

Cuma gelecek cuma gelecek dedim ama bak hala yoklar, bi haber yok. Herhalde Cumartesi gelecek. İnsan çok özlüyor ya, öyle böyle değil. Herhalde Cumartesi gelecek. Allahtan çok da sıkıcı şeyler yapmıyor orda. Vakti iyi geçiyor denebilir. İş sonuçta, ama gezerek çalışmak çok güzel. Yeni adamlar tanımak oraya buraya gitmek gelmek, ne bilim, bizim iş güzeldir. Sürekli farklı bi yerdesin, sürekli farklı bişeyler oluyor, farklı adamlar, farklı hikayeler. Güzel gerçekten.

Neyse, sonuç itibariyle biricik sevgilimi ve sözlümü aşırı özlemiş bulunuyorum. Kendisi pek internete de giremediğinden bu yazımı da ne zaman okur bilmiyorum. Şu anda da uyuyor olmalı. Arayıp uyandırma görevi de bende. :)

E ben ne yapıyorum? Tophane'ye gidiyorum tabi, dün hocamla PES attık. Güzeldi ama iş güç sebebiyle 2:00 gibi yatmak zorunda kaldık. E EVE de oynuyorum haliyle. Başka da bişey yok. Zaten Tubiksiz bişeyi dadı duzu yok dopraam.

Hepinizi kocaman öper sayglar sunarım,

Best Regards.

No comments: