Tuesday, May 12, 2009

Bahar

Bir miktar konu hırsızlığı yapacağım ama "Ben bunu nasıl yazmadım ki?" diye düşündüğüm için ve sahibinin bana kızmayacağını bildiğim için sevgili Feri'den hırsızlık yapıyorum.

Konumuz erik !

Aylardır erik erik diye inlemekteyim.


Erikler daha böyle çiçek şekline girdiğinde de, tohum kadarlarken de, hatta geçen yazın sonundan beri..

O kadar çok istedim ki eriklerin artık çıkmasını, netekim o gün geldi çattı erikler birbir tezgahlara düştü. Fakat bu namussuz o kadar hızlı olgunlaşıyor ki bir kaç kez ağzıma can erik atma fırsatı buldum, sonrasında da yumuşamaya başladılar bile..


Erik candır.. Erik bir tanedir.. Tuza bassan ayrı güzel, basmasan ayrı güzeldir.

Günlerdir her bulunduğum ortamda erikleri başkalarına kaptırmamak için canhıraş, amazonvari bir mücadele veriyorum. Ve ağzıma her erik attığımda sağlam bir off çekiyorum.. Kalabalık haldeysek Cenk insanlara ayıp olmasın diye önümden uzaklaştırıyor resmen!

Bu da böyle bir konu işte... Yemelere doyamadım.


Yaşasın erik yemek!

3 comments:

Fery... said...

ohhh ne güzel yazmışsın :) 2 gün önce yanımda olup görmeliydin beni :) krizin kelime anlamını sorsalar işte bu derdim :) erik erik erik çilek çilek çilek kiraz kiraz kiraz karpuz karpuz karpuz bu böyle uzaaarrr gider :)

Tanya's said...

Yaşasın erik yemek.

Ben evde varken aman biter de yiyemem diye bir kilo daha alıyorum ve bunu hergün yapıyorum...hele de tuza bandı mıydın...hmmm..

Brc said...

5 tanede ağzın sulanır daha çok istersin.

10 tanede kesmez yemeğe devam etmek isterin

yarım kiloda karnın ağrımaya başlar

1 kiloda üstünede su içersen wcde bulursun kendini

erik mevsimi kısadır hemen yumuşamaya başlar ama en sevile meyvedir.