Thursday, May 7, 2009

Canlar


Sevgili vintagebiscuit'in yazısını okuduktan sonra ona destek vermemek pek de mümkün değil.

Nasıl ki çocuk sahibiyken başka çocukların sağlık ve sosyal dramları sizi derinden etkilerse, ben de kedi sahibiyken başka sokak hayvanlarının dramından etkileniyorum. Benim kedimin diğer hiçbir candan bir ayrıcalığının olmadığını biliyorum. Bu sebeple belki katkım olur diye ben de sayfamızda yer veriyorum.

Hayvan barınağında gönüllü kişilerin barınağa girmeleri, yaralı olmayan hayvanların barınakta bakılmaları ya da kısırlaştırılmaları Ümraniye Belediyesi tarafından engelleniyor. Kadıköy Belediyesi ise barınağa yer gösterebilmek amacı ile fizibilite çalışmaları yapıyor ancak bu süreç sonlanana kadar barınağın desteğe ihtiyacı var.

Ben görevimi yapıp kendimce uygun bulduğum kelimelerle beyazmasa@umraniye.bel.tr adresine tepki mailimi gönderdim. Fw mailler için zaman bulurken buna hayli hayli buluruz diye düşünüyorum.

Onu da yapamıyorsanız tıklamaya, gruplarına üye olmaya bayıldığınız facebooktan 



"Vid Pet Concept, Barınaklara Mama Bağış Grubu" na üye olun... Barınaklara yiyecek hediye edilmesini sağlayacak bu hareketiniz..

"Vid Pet Concept'ten yeni bağış kampanyası
25.03.2009
Hiçbir karşılık beklemeden merkezimiz yararına kermesler ve bağış kampanyaları düzenleyen Vid Pet Concept, bu kez tüm barınakları kapsayan yeni bir bağış kampanyasına imza atıyor. Facebook'ta "Vid Pet Concept, Barınaklara Mama Bağış Grubu"nu kuran Vid Pet Concept, gruptaki üye sayısı 1.000'i geçtiğinde bir hayvan barınağına 500 kilogram mama bağışlayacak. Bu bağış, üye sayısı 1.000'in katlarını geçtikçe, her defasında farklı bir barınağa yapılmak üzere tekrarlanacak. Tüm Facebook kullanıcılarını bu kampanyaya katılmaya davet ediyoruz. Ayrıntılı bilgi için:

http://www.vid.com.tr ."

1 comment:

Tanya's said...

Ben feyzbok karşıtıyım ama fırsat bulduğum her anda sırtıma kuru mamaları alıp giderim sığınaklara..