Sunday, June 21, 2009

Baba

"kocaman ellerin vardı senin ben küçükken.. ellerim kaybolurdu içinde... o kadar özel ve büyüksün ki baba, o eller hala kocaman bana.. bir tek o eller ihanet etmedi.. bir tek o eller karşılıksız sevdi beni... attığım her adımda nefesin var sanki... hiç bir zaman kaybolmayacağına emin olduğum nefesin... hayatıma en uzak duran sensin.. ama tam ortasında senin suretin... benim ömrüm senin elinden çıktı... notalarım senin kemanından... kelimelerim şiirlerinden... gücüm inancından... sevgim yüreğinden... hataların vardı hep kendini suçladığın, tıpkı benimkiler gibi, senin hiç bilemediğin... hissetmene rağmen beni hep sevdiğin... beni hiç bırakma baba... benim bembeyaz pamuk saçlı babam... koca kız olsam da hiç bırakma ellerimi... kolların hep bana kanat, uçmam kolay olsun... seni çok seviyorum babacım..." diyebilmeyi çok istediğim, ama her seferinde tıkandığım insan... hayatımın en değerli erkeği...


----

Yazmışım itusozluk'te 05.08.2006 tarihinde...

No comments: