Thursday, February 15, 2007

Eveeeetttttt


Dün bir hayalim gerçekleşti.. Benim için hayalden de öte olan Cenk, bana evlenme teklif etti.. Detayları şimdilik bana kalsın :) Ne diyeceğimi bilemiyorum.. Dilimin ucuna gelen hiç bir kelimeyi mutluluğumu anlatmaya layık göremiyorum.. Konuşamıyorum... Sadece gülümseyebiliyorum.. Hatta ağzımı kapatamıyorum :)

Ömrüm boyunca uyandığımda yanımda onun yüzü, ağladığımda onun omzu, sevinçten zıplarken onun kolları olacaksa benimle, ve bir gün oğlum olup da ona benzeyecekse, bu sevimsiz dünyada 150 sene yaşamaya razıyım ben...

Evet.. Binlerce kez evet.. Onbinlerce kez evet...


Seni seviyorum..
Seni seviyorum..
Seni seviyorum..
Seni seviyorum..
.....
....
...
..
.

6 comments:

Otaku said...

"fasdnaı rpıaw rpoawr jpaor wop" diyorum ben de size o zaman.

Her ne kadar ben de buna bir anlam veremediysem de bu çıktı ilk ağzımdan, sonra aynen yazdım.

İnanılmaz hayırlı olsun bu süper haber, böyle ama valla inanılmaz olsun, süper sevindim, süper öpüyorum o yüzden ikinizide :), son kez, süper inanılmaz hayırlı olsun. (yaz düğünleri sıcak olur, ter yapar, ah sonbahar ne güzeldir, tırıtırınım).

Anonymous said...

ayy süpeeerrr, tebrik ederim. bi ömür boyu mutluluklar dilerim. aşkınız hep böyle taze ve çok olsun. ama bu devirde evlenmek zor zanaat valla. biz de niyetliyiz ama ev tutalım, düğünü yapalım,tek taş, alyans alalım, evin içini döşeyelim, balayına gidelim dedik, korkunç bir masraf çıktı, aileler de pek elini cebine atmaya niyetli değildi biraz ertelemek zorunda kaldık.... Size öyle olmaz ama. ama iki gönül bir olunca samanlık seyran olur demişler bekliyorz!!! 2 maaşla geçinicezzz diyoruz... Size bu hazırlık aşamalarında başarılar ve bol eğlenceler diyorummm. sakın strese çevirmeyin, eğlenceli yanlarını kaçırmayın, tadını çıkarın.. bi daha gelmiyor bu günlerrrr... Buradan hazırlık aşamasının haberlerini bekliyoruz :) hele bundan sonra sakın kaldırmayın nazar boncuğunuzu!!

Anonymous said...

Allah mesut etsin

Welcome to the club!!!!

Anonymous said...

çok hayırlı ve de uğurlu olsun.. mutluluğunuz daim, hayalleriniz gerçek olsun..

Burcuk said...

aaaaaaaaa super haber:)))) Tubacim cok mutlu oldum:) tebriklerrrrrrrrrr:)))

tubik said...

Çok teşekkür ederim burcucum... Darısı en güzeliyle sizlerin başına inşallaaaahhhhhh!!!!!