Sunday, May 20, 2007

Tebrikler Fenerbahçe, yazıklar olsun Galatasaray

Şöyle bir düşündüm. Doğduğumdan beri Galatasaraylıyım. Ne kadar çok şampiyon olduk, ne kadar çok kupa aldık, ne kadar çok Avrupa maçı yaptık, kimleri kimleri yendik, ne Avrupa Kupaları aldık. Vay be dedim sonra. Hakkaten iyi klüp tutuyormuşum. Sonra dünkü maça baktım. Sahaya yağanlar, şişeler, bardak sular, koltuklar, taşlar, çakılar. Berbat bir futbol, Galatasaray'ın G'si yok. Ayhan sürekli itirazda, "kaptan" Ümit Karan öyle. Arda oyuna gireli 2 saniye olmuş, hakeme bağırıyor. Yaşı daha 20 değil. Bu ne dedim ya? Bu insanların Galatasaray'da ne işi var? Biz böyle bir klüp değiliz. Bu nasıl taraftar? Bu nasıl futbol? Bunlar kim? Bunlar kimin yöneticileri? KİM BUNLAR?

Benim tuttuğum Galatasaray bu değil.

Utandım.

Hayatımda ilk defa Galatasaraylı olduğum için utandım. Giydiğim formadan utandım, çıkartıp atmak istedim. Bunu bana yaşatan herkeze yazıklar olsun.

1 comment:

asd said...

Kardeşim üzülme bu kadar. Biliyosun benim nasıl bir Fenerbahçe li olduğumu. Ne biz yenmemize sevindik ne de orada ezeli rakibimizin olduğu duruma.

Ahlaka sığmadı yapılanlar. Bunu takım bazında yazmıyorum Türk Sporu için yazıyorum. ne siz olmadan biz oluruz ne de biz olmadan siz...

Kardeşimsin

Rus Çarı

(hojam su benim blog linkimi de bi düzeltsen yaw :) evrenfiratdogan@blogspot.com