Wednesday, June 13, 2007

Gezi Raporu

Kayseri

Çok güzel bir yer. Yanımızdaki Alaman burayı Türkiye'nin Switzerland'ı olarak değerlendirdi. Oldukça tuhaf bir yorum olmasına rağmen, sanayi bölgesi olan kısmını atarsanız, ufak evler, ufak sokaklar, bol yeşillik ve etraftaki tepeleri karlı dağlarla adamın neredeyse haklı olduğunu söyleyebilirim. Bu arada kaldığımız otel Kayseri Hilton'dan sonra 2. sırada bulunan yörenin en iyi oteliydi... Dediler ama berbattı. Yataklar nem kokuyordu, içerisi daha bir tuhaf kokuyordu, ucuzdu ama çok eskiydi. Duş benim kilo almadan evvelki arka tarafım büyüklüğündeydi falan. Neyse. Kayseri'de süper bir yerde yemek yedik bu arada. Tepede, 200 derece civarı bir bakış açısı olan ve bütün Kayseri'yi gören süper bir yerdi, Elit Restaurant'tı hatta adı. Gidin valla, içki de satan nadir restoranlardan biri.

Ankara

Evet, gitmeyen yok. Biz orda Radisson SAS'da kaldık, eski stad otel, stadın hemen ordaki, eski TBMM'ye yakın, Ulus civarında. Muhteşem bir oteldi. Hakkaten. Adamlar poşet içerisinde yedek yastık bile koymuşlar. Sonra gece canım sıkıldı. Dayımları aradım. Saolsun hemencecik beni aldı. Evde yemek falan yedim. Biraz fener - galatasaray muhabbeti yaptık. Sonra döndük. Ve deli gibi uyudum. 10 saat falan. İyi geldi. Bu arada protokol yolu denen ve Farabi'ye giden yer artık sadece aşağıya iniş haline gelmiş. Dolayısıyla o Ayrancı'ya çıkan yerden dolanmanız gerekiyor. Çok da umrunuzda dimi?

Bursa

Yolda yediğimiz İnegöl köftesi ile beraber 5 saatte geldik. 1 kere çevrildik. Bütün yolu 100 km/h hızla geldik ondan sonra. Çünkü adamlar her yere radar koymuşlar. Bozöyük'ten sonrası ızdıraptı. Neyse. Sonunda vardık. Şu anda Kervansaray'dayım. Bu da baya güzel bir otel. Bulunduğum katta termal havuz bile var. Girmicem merak etmeyin.

Ha bu arada yemek yediğimiz yer Orhan diye bir yerdi. Süper İnegöl köftesi ve Piyaz yedik. İnegölden çıkar çıkmaz 1 km falan sonra. Kaçırırsanız ilerden U yapabilirsiniz. Nerden mi biliyorum? Yok canım, nerden bilcem, öyledir herhalde. :)


Önümde daha Denizli var. Oraya gidip İstanbul'a döneceğiz. Uf, zor olacak. Ama hemen çok özlediğim şehrime ve Tubik'ime kavuşacağım. Hepinizi özledim, bu arada Selo izne gelmiş. Haberiniz olsun. Arayın, sorun. Haydi selametle.

No comments: