Thursday, June 21, 2007

Yeni yaş durumları...

Yeni yaşımı karşılamaya hazırlanırken son durumlar şunlar oldu;

- İki gün önce istifa ettim... Şu aralar "Ev kızı 101" dersiyle kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

Öğrendim ki güzel pilav için baldo pirinç kullanmak gerekliymiş. Fekat baldo pirinç diğer pirinçlere oranla daha pahalı olduğundan dolma falan gibi pirincin arada kaynadığı yiyeceklere alelade bir pilavlık pirinç de kullanılabilirmiş ekonomik olma açısından.

Ayrıca pazar alışverişinde ne olursa olsun 50 kuruş 25 kuruş demeden pazarlık etmek gerekiyormuş, yapılan hesaplamalara göre bu pazarlık sayesinde eve dönüş yolunda 3 adet de çakma parfüm alınacak kadar para kalabiliyormuş.

İyi karpuz seçerken tok bir ses değil, içeriden kütür kütür ses gelmesi gerekiyormuş.

Sağda solda görülüp de ilgi çeken her tarife aldanmamak lazımmış, zira sosyetik damak zevklerini anlayıp benimsemek güçmüş.

"Ev hanımı profili" diye bir profil gerçekten varmış. Yaz gelince kolsuz atletler, paçası kısa bol pantolonlar, terlikler ve kap kaç korkusundan çapraz asılan çantalar, ensenin biraz üzerinde toplanmış kısacık kuyruklu saçlar ve sade imajlar tam olarak ev hanımı üniformasıymış, üç kilometreden tanınırmış.

Pilava hakiki tavuk suyu koyulacaksa daha bir lezzetli olurmuş ve bire bir buçuk ölçüsü idealmiş. Normal su kullanıldığında ölçü bire iki oranına yükseltilebilirmiş.

En önemlisi de ev hanımı olmak büyük cesaret isteyen, "benim" diyen zilyonluk kariyer sahibi hatunların bile zor başarabileceği, tüm güçlüklere çözüm üretmek durumunda bırakan, sosyallikten bir miktar vazgeçecek, kendini evine, çocuklarına, eşine odaklanarak bir çok fedakarlık yapmak gerektiren, zor meşakkatli ve önemli bir işmiş.


- iş arama sürecine yeniden girdim...

ne kadar bayık, sıkıcı, sinir bozucu bir iş olduğunu yeniden görmüş oldum ve sabırlı olabilmek açısından kendimi sürekli surette avuturken buldum. Ha bu arada hiç de küçük denemeyecek, adını vermeyi uygun görmediğim bir şirketten arandım. Bana kariyer.net'ten yani modern iş ve işçi bulma kurumundan ulaşmışlar. "Satış ve pazarlama müdürü" pozisyonu için görüşmek istiyorlarmış. Dedim ki, " Bir yanlışlık olmasın? Ben mezun olalı 1 sene oluyor ve sadece 8 aydır çalışmaktayım." Arayan kız şu cevabı verdi "Zannetmiyorum, genel müdürümüzle görüştüğünüzde detayları öğrenebilirsiniz." Ben de "iyi" dedim.. Ne diyim, "mahmut" mu diyim?

- Ailenin tüm bireylerine hediye siparişi vermeye çalışıyorum...

Ancak kimse beni kaale almayıp "param yok" diyerekten başından atıyor. Zira koyu Fenerbahçe'li abimin bu düşkünlüğünden faydalanabileceğimi zannedip " Abi beaaa, bana Roberto Carlos forması alsana beaaaa" dedim ama aldığım cavap "hadi ordan len, deli" oldu...

- Şimdi gelelim sana sayın blog okuru...

Doğum günüm hasebiynen seni atlayacağımı zannediyorsan yanılıyorsun.. Sen belki bir Mustafa Koç, belki bir Güler Sabancı bile olabilirsin.. Kim bilebilir ki? Çok bir şey istemiyorum. Firmanızda açılacak olan "Yatış ve Azarlama Müdürlüğü" pozisyonuna talibim. Bu zor ve meşakkatli görev için senden sadece ve sadece 10 milyar maaş istiyorum.. Özel sağlık sigortaları ve senelik izinler dahil tabi. Yok ben yukarıda saydığın isimlerden değilim diyorsan, aşağıdaki listeden faydalanabilirsin... Pastaya üflerken aklımdan çok başka şeyler geçecek olsa da ben burada şimdiden püfff diyorum....

  • SLK 500
  • Mustang siyah
  • Video Kamera
  • Fotoğraf Makinası
  • Sezen Aksu'nun Kanlıca'daki yalısına komşu olan öbür yalı
  • Sezen Aksu'nun evinde şarap, yemek ve müzik keyfi
  • Robbie Williams, U2, Red Hot Chilli Peppers, Jennifer Lopez konserlerine VIP'ten ikişer kişilik bilet.
  • Harvey Nichols'tan 50.000 dolarlık hediye çeki.
  • Karayiplerde bir ay iki kişilik tatil.
  • Play Station 3 (ve gerekli oyunlar)
  • 100 küsür ekran plazma tv.
  • Sınırsız solaryum paketi.
  • Cadde'nin sosyetik kuaförlerinden sınırsız fön, boya, cilt bakımı, manikür, pedikür, cart curt paketi.
  • Yüzbinlerce kitabın bulunduğu bir kütüphane.
  • Accesorize'dan 10.000 YTL'lik hediye çeki. (Ya da siz dükkanın tamamını alın, rahatlayalım)

Dediğim gibi hediye almakta kararsız kalırsanız yukarıdaki listeden faydalanabilirsiniz.. Geri kalan hayallerim için kendi tırnaklarımla kazıyıp elde etmek daha keyifli olacak ;)

Sevgilerimle...

No comments: