Wednesday, June 6, 2007

Nişan

Başlığa bakıp derin nefes alanlar olabilir.. Herkes sakin olsun :) Evet zamanı geldi aslında.. Çoktan gelmişti.. Haziran ayının ikinci haftası gibi düşünüyorduk fakat düşündüğümüz gibi olmayacak. Öncelikle işten güçten fırsat bulup nişan yapacak bir yer bakamayışımız, sonrasında Gökmenlerin Cafesinin artık kafe değil restaurant-bar olması ve muhtelif sebeplerden dolayı müsait olmayışı, sonrasında aile bireylerinin hepsinin bir arada olabileceği ortak bir tarih tasarlayamayışımız, kıyafet bakmayışımız, hala yüzüklerimizin bile kararlaştırılmamış, bırakın kararlaştırmayı, göz ucuyla bile bakılmamış olması, vs vs.. gibi sebeplerle nişanı bu ay içerisinde yapamıyoruz sevgili blogcanlar. Bunu da buradan duyurayım dedim.. Zannediyorum Temmuz başı, en geç ortası, parmağında yüzükler kolunda bileziklerle yazıyor olacağız bu blogları. Düşündüm de Cenk belki bilezik takmayabilir.. Emin değilim...

Böööööööyleee uçuşan, rengarenk, cıvıl cıvıl, ipek bir elbise istiyorum kendime... Çocukluk hayallerimden bir parça tutturabilmek arzusundayım... Bütün kız arkadaşlarım yanımda olsun istiyorum (zaten sayıyla var, canlarım benim :) ) Bu gidişle zaten isteme kadrosu ufak değişikliklerle bizim evde toplanıcaz gibi görünüyor.. Yaz ortasında da nasıl olur bilemicem... Yüzükleri de taktığımız gibi 35 yaş altını (ya da kendini öyle hissedenleri) toplar bi yerlere gider coşar coştururz... Ebeveynler de evde uddu kemandı derken bol fasıllı bol rakılı bir yaz akşamı geçirmiş olur, all together...

Vaziyet şimdilik budur.. Farkettim de Cenk ve Tubik konulu hiçbirşey yazmıyoruz ne zamandır.. İyi ediyo muyuz? Ediyoruz... Nazar eden oluyor, haset eden oluyor, abuk subuk hareketler eden oluyor... Oluyor da oluyor... Hiç endişelenmeyin.. Hala iyiyz, hala sağlıklıyız, hala aşığız ve hala mutluyuz.. Önümüzdeki 40 sene de (65ten sonra herkes hayatını yaşayacak, öyle anlaştık) böyle olmayı planlıyoruz...

Sevgiler, öpücükler, sarılmalar....

P.S: Bu aralar affınıza sığınıyorum, yazılarımda neşe, enerji, espri bulamayabilirsiniz çok fazla... Böyleyim kısa bi süre idare edin...

No comments: