Tuesday, September 18, 2007

Durduk, durulduk.

Vallahi bize biseyler oldu. Ama ben dedim ki, yahu dedim, buraya da arada bir bakan vardir, öldük sanmasinlar dedim. Ta taa! Iste burdayim!

Neler oldu bakaliiim...

Oncelikle Tubik satis yapmaya basladi, hatta su anda sanirim Levent tarafina falan musteri ziyaretine gitmekle mesgul. Otomatik vitesli, CD calarli kariyer.net arabasi icerisinde keyfi baya yerindedir herhalde. Tahminimce yakinda prim de almaya baslar, 1-2 ay sonra. Ben de is degistirmeye karar verdim, dun Petrofer Endüstriyel Yaglar San ve Tic. A.S.'deki satis muhendisligi gorevimden istifa etmis bulunuyorum. 2 hafta daha ofise musteriye falan gidecegim, millete elveda diyecegim. Mudurlerim falan uzuldu yani, biraz hosuma gitmedi diyemicem. Musteriler beni seviyormus falan oyle dediler. Beni gec bulup erken kaybetmisler.

Ne yapacagima gelince...

O da ayri bir blog konusu.

Simdi bitirmem gereken isler var. Fazla mesgul etmeyin dukkanin onunu. Hadi bakim... Hadi.

No comments: