Thursday, September 25, 2008

Ben yaptım oldu

Yaz tatilinde Bodrum'a giden sevgili arkadaşım Burcu bana güzel mi güzel bir ev hediyesi getirdi. Su kabağından yapılma bir aydınlatma! Avize diyemedim çünkü avize denicek bir taraf göremedim. Neyse efendim. Şimdi bu kabak bana geldiğinde de çok güzeldi ancak böle asılacak kordonu sevimsiz bir şekilde ortadaydı ve asmak için kabloların birbirine bağlanması gerekiyordu ve gizleyecek bir aparat yoktu. Bizim evin mobilyacısının da tavsiyesiyle ben bu güzel şeyi daha da güzelleştirebilir miyim acaba diyerek işe başladım.


Öncelikle duvara asılmasını sağlayacak bir aparat aldım. Yanlız o aparatın işlem görmemiş halinin resmini çekmeyi unuttuğum için aynısının tıpkısı olan duvarda asılı versiyonunu koyuyorum fikriniz olsun diye..







Sıra geldi kabağımızın orjinl, ellenmemiş haline;






Aslına bakarsanız bu resimde de kablo işlem görmüş durumda ama burada odaklanmanız gereken şey kabak :)

Kablonun çıplak hali de böyle;






Şimdi bu kabloyu güzelleştirmek ve kamufle etmek için aşağıdaki ip ve plastikler için yapıştırıcı kullandım.




Bu ipi şekilde gördüğünüz gibi kablonun etrafına sarmak suretiyle yapıştırdım .



Böylelikle sevimsiz kablo görüntüsü ortadan kalktı.



Sıra geldi bu güzel şeyi duvara asmaya.. Size ilk resimde gösterdiğim kase üzerinde bir takım işlemler yaparak o metal soğukluğundan kurtarıp kabağın doğallığına ve sevimliliğine uydurmak gerekliydi. Bu noktada bana ekip arkadaşlarım çok yardımcı oldular;



Soldan sağa, Kemal, Mehmet, Rıza ve Selim..

Bu ekip arkadaşlarımız sayesinde yukarıda gördüğünüz gri kaseyi şu hale getirmeyi başardım ;




Arkada Kemal ve Mehmet'i yorgunluktan bayılmış, uyurken görüyorsunuz.



Siz bunları kafada birleştirin :D

Ben son halinin resmini de unutmuşum :D Çekip anında huzurlarınıza getiricem..

Ben de elişi olayına el attım ya, tamamdır artık :D

9 comments:

Brc said...

canıııımmmm süper oldu:))
ojelerle süsleme yaptığını duyunca çok şaşırmıştım ztn.yaratıcılığın için tebrik ederim seni:))bende o kabloyla size getirirken çok düşünüyodum nasıl olucak bu ya böle kötü görünüyo diye ama sen onu süsledin ve süper oldu.
o ışığı romantik anlarınızda kullanmanız için aldım tabii romantik an için kabak doğru bir tercih midir tartışılır:)

Mucx

Sevi Sevi Lady said...

ellerine sağlık tubik walla bu yazıdan sonra o trendy wearmış güzellik salonuymuş bi kenara bırakıp senle elişi sektörünemi el atsak diye düşünmedim değil heheh :P
büyüksün

Tanya's said...

Ay Kemal ve Mehmete cok güldüm canım ben...bana bak el işlerine sarmayasın hahayt..koydu sardunya bloğa..

babegazelle said...

walla çok yaratıcı olmuş bravo

Bir Hayat Dolusu said...

Son halini merak ediyorum.

tubik said...

Burcucuuumm,

Senin getirdiğin hediye o kadar svimliydi ki zaten her haliyle güzel duruyodu.. Yapması çok zevkliydi üstelik :D

tubik said...

Sevi Kafa,

Ben diyorum size, istediğiniz işe varım.. Yeter ki kurtarın beni plaza ortamından! Ama el işi dersen, kırk yılda bir yaptım güzel oldu vallahi!

tubik said...

Tanya,

Sen Kemal ve Mehmet'i aldığım günü görseydin daha çok gülerdin.. Golden Rose standındaki kızlar şoka girdi, muhtemelen " bu nasıl rüküşlüktür, neresine sürcek bu yeşili, altın sarısı ojeyi" diye düşündüler. En az satılan renklerinden alarak ödülü hakettim diye düşünüyorum :D

tubik said...

Babe gazelle!

Çok teşekkür ederim, yapması da çok zevkli!

Bir hayat dolusu;

En kısa zamanda çekmeyi unutmazsam final resmini de göreceksiniz!