Saturday, December 6, 2008

Başyapıt


Tüm zamanların çekilmiş en ama en iyi Türk filmi. Tamamen doğal, özentilikten uzak, harika oyuncularla dolu, dünya çapında bir film. İzledikten 1 gün sonra bile halen etkisindeyim. Sömürü yapmadan ve kesinlikle aşırıya kaçmadan, bir aşk hikayesinin bu kadar iyi anlatıldığı bir filmi bir Türk yönetmenin çekmiş olması beni inanılmaz sevindirdi ve umutlandırdı. N'olur gidin, n'olur.


Çok uzun uzun konuştuk biz filmden çıktıktan sonra. Düşündükçe yeni şeyler bulduk filmde. Muhteşem bir sonu vardı filmin, ben burda satırlarca yazarım. Ama yazma yeteneğim kısıtlı olduğu için pası sevgili karıcım Tubik'e atıyorum. :)


O istediği gibi yorumlasın filmi.


2 comments:

Anıl said...

Tüm zamanların en iyi Türk filmi olarak nitelemek biraz abartı kaçmış sanırım :)

Cthulhu said...

Ben gerçekten çok beğendim. Muhteşem bir kurgusu vardı. Film boyunca herşey yerli yerine oturuyordu ve daha evvel hiçbir türk yönetmenin yapamadığı birçok şey, cesurca ve rahatlıkla yapmılmıştı.

Hikayenin vurucu olmasının yanında filmdeki her sahne insana ikinci bir kere düşünme gerekliliği duyuruyordu.

Çok beğendim, ondan öyle söyledim.

Tekrar da söylerim. :)