Wednesday, December 31, 2008

Mutlu yıllar blog!








Güya biz de evimizi süsleyip çam ağacı olayına girecektik ancak üşengeçliğimizden, miskinliğimizden ve zannedersem çok da hevesli olmayışımızdan yapamadık. Evimiz kuru kuru girecek yeni yıla. Aslında daha birçok şey var almadığımız, banyo sepeti, çamaşır sepeti, sandalye, çerçeve, sehpa, masa lambası, vs vs.. Olsun eksik falan giricez işte 2009'a, kalanlar da tamamlanır işte..


Ben de ofiste Selinimin yanıbaşında duran mini mini ofis çam ağacını çekip buraya koyuyorum. Her sene olduğu gibi bu sene de yeni yıldan bi sürü şey bekleyerek ve bu beklediklerimi noel baba'nın değil sadece kendimin sağlayabileceğini bilerek... İşte 2009 beklenti listem ;


1. Huzur (iç dış farketmez, combo olsa daha bi güzel olur)

2. Fotoğraf Makinası (D-SLR)

3. Zaman (Sadece bana ait, uzunca zaman)

4. Sağlık ( İşe gitmemek için ısrarla hasta olmaya çalışsam da domuz gibiyim sanırım, hiçbişey olmuyo)

5. Para ( Şimdi istesen nolcak istemesen nolcak huzur olmayınca ama, heryerde indirim var gözüm dönmüş durumda, ayapkabılar, ceketler, elbiseler, kokular... yum yum yummmm.)

6. Bol kitap

7. Sevgi

8. Aşk

9. Aile saadeti

10. Bahçeli ev

11. Köpek

12. Ford Mustang GT 500


Kafama göre sıraladım valla. Mustang'i her sene diliyorum ama bakalım hangi seneye kısmet olacak!


2008'de çok güzel şeyler yaşadım, çok fazla şey öğrendim, çok iyi arkadaşlarım oldu, gidenler oldu, evlendim, kızdım, güldüm ağladım, ama yaşamak gerçekten çok güzel, bu sene zamanın kıymetini anladım. Umarım 2009 zamanı iyi kullanabildiğim, sevdiğim tüm insanlar yanımdayken mutlu olduğum güzel bir sene olur..


En iyi dilekleri sizler için de diliyorum..


Sevgiler..

5 comments:

Flying Dutchman said...

iyi seneler

Fery... said...

dilerim çok güzel bir yıl olur :)

Tanya's said...

Tubikcim,

2009 umarım sana istediğin her ama her seyi getirir..en önemlisi aşkla getirir...

tubik said...

Tanya'cım,

İnşallah aşkla,sevgiyle, huzurla getirir herşeyi..

SEDEN said...

aaaaahahahahahhaah ben o manzarayı biliyorum...

olm mustang o plazada yün eğirmekle olmaz onu diyim;)

hadi hayırlı olsuuuuun 2009 kardeşimiz de gelmiş:)