Friday, December 19, 2008

Happy Birthday Hubble Bubble!




Çok sevgili okurlar. Tam 2 senedir, sayınız giderek artarak bizleri okudunuz, takip ettiniz, yorumlar yazdınız ve karşılıklı olarak birçok güzel şey paylaştık..

Çok sıkıcı olmadı mı sizce de bu giriş? TRT spikerleri gibi.. O yüzden başka bir giriş yapalım!

Biz burada yazarken deli gibi mutlu olduk, üzüldük, eğlendik, ağladık, güldük, sinirlendik, takdir ettik. Ve sizler buralardaydınız. Bazılarınızla tesadüflerle karşılaştık ve ev ziyaretine bile gittik! (Canım Tanye ve saygı değer sevgili)

En doğru ne şekilde anlatılır bilmiyorum ama burası bizim için çok önemli bir alan ve sizlerin iyi ya da kötü görüşleri de bizler için çok önemli. Günde 1000 kere refresh edilir mi bi sayfa?


Bu sebeple bu sayfayı takip ettiğiniz, bizimle yorumlarınızı paylaştığınız, zaman zaman çeşitli konularda bize destek olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Sayenizde bu hayta blog 2 yaşına bastı bile!!!

11 comments:

Tanya's said...

Tubikcim,

Nice yıllaraaaaaa..blog cok enteresan..herbirimiz diğerinin hayatını o kadar iyi biliyor ki...dostluklar arıza cıkmadan serpiliyor.

PS-Yaw bize dün sevgilinin tren arkadası geldi atinalardan taa..pazara kadar bizde..size gelme işi yatar...:(( böhü böhü

tubik said...

Tanya'cım.. İnşallah nice nice yıllar olur da hep takip ederiz daha da çok tanırız birbirimizi.

No problemo, senden haber çıkmayınca tahmin ettim zaten.. Üzüldük elbette ama olsun nolcak, siz ne zaman isterseniz bekleriz yahu! Dert mi? Hahaytt ;)

Cthulhu said...

Hepsi böööörek suyuuuuuuu....Hepsi böörek suuyuuuuu.... hepsii bööörek, hepsi bööörek, hepsii bööörekk suuyuuuuuuuuu!!! :D

Fery... said...

tebriklerrrr :) daha nice seneler, uzun çok uzun ömürlü olsun hubble bubble, benim için büyük bir keyif çünkü :)

tubik said...

Teşekkür ederiz Fericiiimmm!!! Bizim keyfimize de dicek yok.

Ersin said...

happy birthdayyyyyyyy
hep mutlu haberler
sevgiler

Flying Dutchman said...

Nice senelere, 2 sene olduğunu bilmiyordum yazıya kadar. Daha fazla zaman ayırmam gereken bir blog hep kendime söylüyorum, neyesi son birkaçgün arşivi de okuyorum yavaştan. Futbol ağırlıklı olmayıp kendini okutabilen bloglara daha fazla destek vermemiz lazım.

Lang zal je leven!!!!!

Cthulhu said...

Abi, uzun ömürler falan gibi bişey herhalde o. Almanca'dan çıkartmaya çalıştım da. :)

Flying Dutchman said...

Evet :)) kelime kelime çevirirsek

uzun (gelecek zaman) sen hayat :)))

Hazır Almanca demişken bir de vatan hainliği yapayım :))

Almanların bir sözü vardır,
"Almanya'dan Hollanda'ya giderken inekler kadınlardan daha güzel olmaya başladığında Hollanda'ya girmişsiniz demektir"

aman aman :)))

hoş hiç katılmıyorum ama ilk duyduğumda köpükler saçarak gülmüştüm...

Cthulhu said...

Evet evet. Almanca kökenli bir liseden olduğum için bu lafı ben de duymuştum. Alman kadınları önce kendilerine baksınlar bence.

Bu arada Dutchman, bilmem farkında mısın, nbiz bu blogu 2 kişi yazıyoruz, karı koca, Tubik eşim, Cthulhian da benim. :)

Genelde okuyanlar bizi tek kişi sanıyor. Yanlış anlaşılma olmasın. :)

Benim eşim anlaşılır ve amaca yönelik yazı yazma konusunda epey yeteneklidir. Onu okuduktan sonra benim kazmator bir yazıma denk gelirsen aynı kişinin elinden çıkıyor sanma diye söyledim bunu. :)

tubik said...

"inekler daha güzel olmaya başladığında." hahah çok güldüm buna :D