Thursday, March 12, 2009

Çeyrek Final?

Bi'şeyler olabilir ya. Değil mi? O kadar da kötü değil durum. Servet de olsaydı, çok daha güvenecektim bu maça. O yok. Ama olsun. Memleketim insanının hırsı azmi meşhurdur. Bizim çocuklar da inanmışlardır bu turu geçeceklerine. İnşallah önden bir gol yeriz. Üstüne de bize büyük avantaj getirecek bir gol atarız. Tam öyle bir maçmış gibi geliyor bana. Seyirci de var orda bol bol. Geçersek çeyrek finaldeyiz, eskisi gibi. İnsan umutlanıyor tabi ister istemez. Hadi hayırlısı.

Hagi:"Kewell'ı alacaklarmış, gelir mi sence?"
Taffarel:"Sen geldin, o gelmez mi?"

4 comments:

Anıl said...

Her şey iyi güzel de, aşağıdaki diyalog Hagi'yi küçümser gibi olmuş sanki :)

tubik said...

Olur mu abi?

SEN geldin, Kewell mı gelmeyecek manasında yani. Hagi geldiyse herkezi getirebilir gibi yani.

Ay neyse. :)

tubik said...

Bu postu Cenk benim accountumdan yazmış :D

Anonymous said...

sizden lincoln hakkında bir yazı bekliyorum... gitsin mi kalsın mı? hero mu hainmi?