Saturday, April 25, 2009

Beni al






Bu şarkıda dans ettik biz. "Evet" dedikten hemen sonra..





Bugünüm yarın olsa yada hep yeni baştan,
Yaşamak ne güzel olur,hiç başlamamışsan.
Geriye ne kalırdı yaşananları atsak,
Seni bir daha yaşamak isterim aslında.

Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar.
Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an ölürüm beni al.

Biraz önce uyurken seni koynuma aldım.
Dudağından öperken uykudan uyandım.
Sana böyle uzakken seni bir daha sevdim.
Yanına gelebilsem bir daha dönmezdim.


Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar.
Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an ölürüm beni al.

Beni al kucağına,üşürüm sabaha kadar.
Beni al kucağına,üşürüm sabaha kadar.


6 comments:

zilsizzarife'nin yeri said...

Resim güzel,
müzik güzel,
şarkı sözleri güzel
siz güzelsiniz maşallah demeli hemen:)

defneyleyasamak said...

ağlıycam ...

tubik said...

Tubiş;

İşte o bingo halden çıkmaya uğraşırken yazdım bunu, 1 saat sonra da o yazıyı yazdım zaten..
İyi geldi hatırlamak, düşünmek, mutlu olmak..

O yüzden,

Ağlamayalım gülelim ! :))) Güzel şarkı ama di mi :)

Tanya's said...

Tubik,

Foto süper..gözlerim dolu.

tubik said...

Tanya,

Vallahi ben bi gaza geldim resimlere bakarken şarkıyı dinleyiverdim benim gözler de gaza gelmeye hazır oldular.. :D

Anonymous said...

Çok yakısmışsınız birbirinize.Prens ve prenses gibi olmuşsunuz..
Bir ömür mutluluklar dilerim.

Sedef.