Thursday, April 2, 2009

Uzun arayışlar sonunda

Yaşımız ilerlerdi tabi. B.C.Rich Warlock NJ artık ağır geliyor yaşlı (!) bünyeme, overdrive'a almadan overdrive sesi veren bu efsane gitarı satın alalı tam 10 sene olmuş. Neler çalmadık ki kendisiyle. Neler neler. Ama o zamanlar nispeten daha sert şeyler dinliyor ve çalıyorduk, zaten hiç bir zaman iyi bir lead gitarist de olamadım, ritimciydim ben. Dolayısıyla gitar yeteneklerim hep bir yerlerde sınırlı kaldı. Bahsettiğim gitar hemen aşağıda, bakın:


Neyse, diyeceğim şu ki, ben daha yumuşak bir ton arıyordum son bir kaç haftadır. Tubik ile o kadar çok Tünel'e ve Kadıköy'e gittim ki. Baktım baktım baktım, en sonunda aşağıdaki gitara karar verdim. Fiyatı uygun. 2 adet Single 1 adet Humbucker PU'su var. Bunlar üzerinden 5 yollu ses alınabiliyor. 22 fret ve ince bir klavyesi var, çalması çok rahat. Kasası harika gerçekten, mor ve parlak, kenarları sedef gibi farklı renkte. Gerçekten harika gözüküyor. İşler iyi giderse yakın zamanda alacağım kendisini. Yumuşak tonlar alıp güzel Hard Rock şarkılar çalacağım. Tanıştırayim kendisini. İşte SA260FM TLB:

6 comments:

Ender said...

Ulan ağlayacam nerdeyse. Hatırlıyorum Warlocku bilgisayar ağlayıp muted chord basıp tek notada kendimizden geçerdik "JIVN" sesine.

Ama olsun. Eğer sen bu gitarı alıyorsan, kafanda müzik ile ilgili yeni bir şeyler var demektir ki bu bugüne kadar hep güzel sonuç verdi.

tubik said...

Ben kendisini gördüm, tanıştım. En çok kanım buna kaynamıştı zaten. Görmeniz lazım, çok havalı!

Flying Dutchman said...

5-6 ay önce ofiste gitar fiyatlarına bakıyorum, Noel Gallagher abimizinki gibi bir şey almaya niyetliyim. Mesainin sonları. Tak omzuma birisi vurdu, bi döndüm bizim Arjantin'Li patron. Eğildi, "hah dedim ne yapıyon mesai saatinde" diyecek (gerçi böyle şeyler demezler ama)...

"Gitar mı arıyosun? Mesai bitsin yardımcı olurum seçmene" dedi....Vay ulan dedim patrona bak...geldi adam 10 dakika vaaz verdi sonra..anladım ki Rosario'da yaşarken müzik grubu varmış herifin...

neyse bu anektodla beraber hayırlı olsun diyorum....bu arada ağır gelen gitar zamanında kız tavlamak için kullanılırdı, özellikle james hetfield etkisinden hareketle....görenler "voooouv" olurdu biz de "hetfield çalıyo kızım, bunu bi de ben" derdik

aaah ah

Tanya's said...

Cenk,

Şahane...gitar denerken gördük seni beyoğlunda..Tubik sayesinde...ee çalarken de biliyoruz..şimdi heyecanla yeni yitarı calmanı bekliyoruz.

Sevgiler,

Brc said...

güle güle tıngırdat

Otaku said...

Cıgı cıgı cıgı cıgı, ama warlock güzeldi ya, yani tabi hayırlı olsun ama warlock'un ayrı yeri var, cıg cıg cıg cıg