Wednesday, July 1, 2009

La Minör Blues

Tubik ben çalarken birkaç resmimi çekti. Ben de buraya koyayim dedim. Yeni amfi aldım güzel kardeşlerim. Resimde göreceksiniz. Roland Cube 20 X. Birçok model var üzerinde, ancak bu resimlerde ben Tube Drive modelini kullanıyorum. Ayarlar kısaca şöyle:

Bass : 15
Middle : 14
Treble : 16
EFX : x
Delay : 11
Drive : Tube Drive
Gain : 14
Volume : 9 (komşular için :) )

İşte resimler:



İşte karşınızda Roland Cube 20 X. Nasıl ama?


Tubik'in marifeti ile resim pek bi havalı çıkmış.

Eski dost arkada dinleniyor. Senelerin yorgunluğu tabi. :)


Havaya giren gitarist.

Bu amplifikatörü almak isteyenlere bir iki uyarım olacak bu arada. Amfinin overdrive modeli çok başarısız, ancak ona genelde pek ihtiyacınız olmuyor, Tube Drive modeli oldukça yeterli. Ayrıca belirtmek isterim ki, gitarınızın iyi alıcıları yoksa, metal tonlarını çok iyi alamıyorsunuz. Ben şanslıyım, çünkü bu tip müzik için çok kaliteli ses veren bir BC Rich'im var. Sağda solda okuduğum kadarı ile amfi pedallar ile de çok uyumlu, özellikle Ibanez Tube Screamer ile tavsiye ediliyor. Ama kendisini 2. el 250 dolardan aşşağıya bulamazsınız, saygılarımla. :D

8 comments:

Ender said...

Jın Jın? Gerçi bilmiyorum bu gitarla çaldığın cins müzikte palm mute'un çok yeri var mı ama :)

Bu arada Tubik evde yapacağın çekimlerde beyaz renk ayarını tungstene ayarlayıp çekim yaparsan(veya raw dan çevirirken beyaz dengesini tungsten olarak ayarlarsan)daha doğal renkler elde edersin

defneyleyasamak said...

Ender, ben senin sitene tubikin önerisiyle ulaştım ama neden canon ya, neden neden neden? Ben okuyorum ama illa nikonda dediğin ayarları bulurken çuvallıyorum :(

Cengom, gitar sahane, havan kime??? Sen bu alet edevatı bizim yazlığa getirsen de açıkhavada bir güzelleme yapsak mı, ne dersin?

Ender said...

Takıldığın yerlerde bana mesaj at, yardımcı olurum :) Hem artık Canon da değil Pentax :)

Cthulhu said...

Konu gitardı.

Endercim, Jın Jına devam, ama o sesleri bu gitardan alamayız. Bu gitar çok net rock/blues tonları veriyor.

Diğer işler için bakınız

www.bcrichguitars.com

:D

Defne, getiririz yahu, yalnız amfi biraz ağır, nolur bilmem. :D

defneyleyasamak said...

Defne?
:)

tubik said...

Defne ne yaaa :D Hahahahah ay koptum :)

Cthulhu said...

Amaan.

Of. :)

Cthulhu said...

Bunu hep yapıyorum.