Monday, April 30, 2007

Tuhaf bir hafta


Bu hafta garip bir hafta olacak. Neden mi?

Mesela daha cok uyumaya karar verdim ben bu hafta. Uykusuzluktan resmen arabaları oralara buralara vurmaya basladim. Hoş birsey degil tabi. Cok uzun süredir direniyorum iş hayatına karşı. Geç yatıyorum, az uyuyorum, dayanırım diyorum. Ama öyle olmuyor galiba. Uyku düzeniniz bozulunca ve her gün en fazla 6 saat falan uyumaya başladıysanız, bir noktadan sonra, özellikle sabahları, dikkatinizi toplamakta problem çekmeye başlıyorsunuz. Böyle olunca da araba falan sürerken sürekli adamların arabalarına arkadan dokunmaya, çok uykusuzsanız da tamponunu falan yamultmaya başlıyorsunuz. Yok başıma geldi ordan biliyorum. :)

Yaniii... bu hafta daha cok uyuyacağım. Erken yatan erken kalkar.

Sonra bir de göbek ve yemek ikilemi var. Yahu resimlere falan bakıyorum. Resmen manda gibi oldum. Mandalar bile benden daha asil duruyorlar. Yani, aslında sürekli oturan, hiç spor yapmayan ve dana gibi yemek yiyen biri için bu kadar kilo almak normal. Tartılmadım ama herhalde 90 üzeriyim, kesin üzeriyim, 100 değilim inşallah, 100 müyüm lan yoksa?

Acilen bir diyetisyen (annem ve tubik) eşliğinde hafif ve lezzetsiz ve sebze ve meyve ve birüsürü hepsi brokoliye benzeyen tuhaf şeyleri yemeye başlamam lazım. Tab bunu yaparken makarna, pizza, ham-hur-her vesaire gibi ürünlerin de sarfiyatını minimuma indirmem gerekiyor. İki türü de yersem olmaz dimi? Eskisinden daha bile fazla yemiş olurum. Tamam çözdüm ben. Ben artık sebze yiyecem. Makarna yesem bile (oha nası caydım bi anda diyetten) yağsız tuzsuz olcak.

Tubik de yorgun epeyce. O da artık pek de dayanamıyor benim hergün kendisini alıp geceyarılarına kadar oraya buraya sürüklememe. Şöyle düzenli bir hayata geçmenin zamanı geldi.

Ya ne güzel kararlar vermişim bak kendi kendime, gördünüz mü? Hoşunuza gitti dimi?

Hmm... öğle yemeğine de az kalmış. Hadi öpüyorum gıdınızdan.

Not: O resim ne lan dediniz yazıyı okumaya başlayınca, dediniz biliyorum. Ben o resimde kendimi denedim, ben de havalı oalbiliyor muyum diye falan, olamıyormuşum. Çok net anladım, bir daha denemicem, pardon.

4 comments:

tubik said...

Cenk o fotoğrafı oraya koyarken benim suratsız suraımı koymasan daha iyi olurdu sanki, di mi sevgilim? Hiç olmuş mu yani? Neyse.. Bu diyet ve uyku programı çok hoşuma gitti gitmesine de ben sanki buna enzer bir yorumu yine buna benzer kararların alındığı bir başka yazı için de getirmiştim... Berbat bir Deja vu yaşamaktayım. Umarım sonu güzel olur seni gidi tombul ham-hur-her..

Anonymous said...

Hayatının monotonluğundan sıkılmış, yaza girmeye hazır olmayan birinin sezlenişlerini duyar gibi oldum okuyunca. Kararları almanızı takdir ettim, ama kararları uygulamak, kararları almaktan daha zordur ve asıl erdem o dur. Kararlarının uygulandığını buralarda görmek isteriz.Sen pekde 100 kg biri gibi durmuyosun, sıkma canını. Tubikin resmini de begendim. Ayrıca cthulhu cugum o rayben sarı gözlükler 2004 ila 2005 yıllarında çoook moda idi artık kemik cerceveli buyuk gozlukler revacta, havalı olmayı bence bir de öyle dene, başaracaksın eminim..

Evren Fırat Doğan said...

Sen var ya sennn.. değil o gözlükle, herşeyle karizmatiksin be adamım. Tophanedeki 150 kiloluk formalı adamlar da korkar be senden :)

Anladın sen anladınnnnn :)

Moskoffff

Cthulhu said...

Aslında ilk etapta baya korkmuşlardı. Gözlerindeki korkuyu gördüm adamın.

Sonra da adam bendeki korkuyu gördü.

Neyse.

Eski günler.

:)