Tuesday, October 14, 2008

Kedi saati

Farkettim ki bizim hayatımızda geniiiiiş yer kaplayan, sevgili vintagebiscuit in sayesinde edindiğimiz pek sevgili kedimize burada fazla yer vermemişiz.. Karşı koltuğun tepesinde yumuk yumuk hofurdayarak uyumakta olan bu sevgili canlıya bir kez daha bakınca hakkında bişeyler yazmak istedim. Kendinden bahsettiğimi anlamış olsa gerekşimdi de benim oturduğum koltuğa geldi ve sağ omzumun kenarında guruldayarak uykusuna devam ediyor.



Vintagebiscuit bloglar arasında takılırken karşıma çıkan biri oldu ve ilk okumaya başladığım günden itibaren hiç sektirmeden takip ettim, okurken bolca eğlendiğim. Başta kediler olmak üzere tüm hayvanlara olan sevgisi ve onları koruma çabası takdir edilmeye değer düzeyde. Yazılarını okudukça da kedileri yakından tanımaya başladım ve evlenir evlenmez annem ve babamın "evlenince alırsın evcil hayvan" sözlerini kulak arkası etmeden kedi arayışına çıktım. Uzun süre minikpati den arandıktan sonra bizzat annesinin kopyası bu sevimli yaratığı evimize birey olarak dahil ettik.


Ne kadar küçüktü ilk geldiğinde ve ne kadar büyüdü şimdilerde..




Eve ilk geldiği günün resmi bu. Mahsundu o gün.. Ne bilelim evi ele geçiren, sinek peşinde koşan bir azman yavrusu olacağını :D



Bu üstünde bulunduğu hasır yatağın her bir köşesini yedi.. 6 ayda bir yenilemek gerekecek. Allahtan evimizin herşeyi Ikea'da bol ve ucuz olarak mevcut :) İlk bu yatağı aldığımızda kemirmekten başka bir münasebeti olmadı, ancak şimdi aralarından su sızmıyor..




Burada da küçük daha ve bu resmi her gördüğümde surat ifadesine gülmeden edemiyorum..





Pofidik, ısırılmaya hazır ayaklar..

10 comments:

Ersin said...

şu resme çok güldüm yahu ne ifade o
evde bir dost güzel,
üçünüze mtluluklar

Tanya's said...

Tubikcim,

Bende ifadeye bayıldım..Vintıç ve kediseverliği ünlü zaten..sayesinde ben bile dumdum sever oldum...hepimiz daha duyarlı olmalıyız aslında..ne iyi etmişsin anne baba olmakla..

Bak ersin diyoki cocuklar yerleşememiştir..bize gelsinler...büyüyüz hesabıııı..

Cthulhu said...

Kedimiz harikadır Ersin abi. Adamı paralar ama kendini sevdirmeyi de bilir. Bu aralar cok uyuyordu, biraz gecti o huyu. Ben aksamları mutlaka bir 15 - 20 dakka oynuyorum onunla. Kosuyoruz oynuyoruz.

Ilk baslarda hic istemedim ben bu kedi işini. Ama kediyi aldıktan sonra çok sevdim onu. Şu anda da kedim olmadan bir hayat düşünemiyorum.

İnsan değişiyor be. :)

Cthulhu said...

Biz de gelebiliriz, siz de gelebilirsiniz. Hiç farketmez. Siz sadece bize müsait olan günü söyleyin yeter. Gerisi hemen halledilir. :)

Fery... said...

ya ben bu varlıkları uzaktan uzaktan çok seviyorum da evde besleme tabumu yıkamıyorum; besleyebilenleri tebrik ederken çok başka bambaşka bir ilişki olduğunu hayal edebiliyorum...

Brc said...

ilk resmı ben çekmiştim.pofidikti o zmnlar ve sevdiriyodu kendini.
ayaklarını altıda pembi pebmi yumuşacıktı

vintage biscuit said...

hahahha surat ifadesine bayıldım !
ibişşş :))))

tubik said...

Sevgili Fery,

Bırak vde beslemeyi, Cenk'in başlıbaşına var olan kedi tabusunu yıkmak da bir hayli güç oldu ancak sonunda ne oldu.. Baba- kız gibiler, didişiyolar ama kimse aralarına giremiyo..

tubik said...

Ya burcu evet!

Ne güzeldi di mi ayakları? Pamuk gibiydi.. Şimdi ordan oraya koşup heryere burnunu ve patisini sokmaktan pürtük pürtük oldu :)

tubik said...

Vintıçç,

Tam bir ibiş cidden :)Her an konuşup saçma bir espri yapacakmış gibi :D