Tuesday, October 28, 2008

Ultrareach

Merhabalar, ben burdayım. Şu anda aslında Türkiye'den izlenmesi yasaklanmış olan bir internet sayfası okuyorsunuz. Bunun sebebi de Diyarbakır'da açılan bir dava sonucu tüm Türkiye'de tıpkı youtube gibi blogspot ve blogger'ın da kapatılmış olması. Aferim size, aferim kimse sorumlusu. Bravo. Kafanız 10 numara çalışıyor cidden. 3-5 tane sayfa için bütün siteleri kapatın siz. Neyse. Yazdıkça sinirleniyorum. bu konuyu başka bir zamana bırakalım.


Şimdi biz bir yöntem bulduk. Hızlı bir şekilde http://www.ultrareach.com/ a giriyorsunuz ve ufacık bir programcık var, onu çekiyorsunuz. O sizi yönlendirerek her türlü sayfaya girmenizi sağlıyor.

Çektiğiniz programın kuruluma ihtiyacı yok. Siz ihtiyacınız olduğunda sadece o programcığı çalıştırıyorsunuz ve o arka planda çalışıyor.


Görüntüsü şöyle:


Bu program arkada çalışırken blogspot dahil birçok yasaklı siteye de girebilirsiniz. Şu anda yeni deniyorum. Bir sorun görmedim. Virüs taramasında trojan falan da çıkartmadı. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsinz. Gözlerinizden öpüyorum. Hepinizi seviyoruz.

2 comments:

Fery... said...

Süpersiniz :) Sanırım bu yazı Cenk'in elinden çıktı :) Ellerine sağlık copyright ödemeksizin kendi blogumda da yayınlayabilir miyim, Almanya'da olduğum için rahaat rahat ulaşmaktayım kendisine :)izin verin sevgili hubble bubble hemen linkini ekleyeyim yazınızın :)

Cthulhu said...

Tabi ki! :D