Friday, October 17, 2008

Yazıklar olsun!

Tam haftasonunun gelmiş olmasının heyecan ve mutluluğunu yaşarken bloglardan birinden yönlendirildiğim bu habere inanamadım!


"İnanamıyorum"dan başka diyecek laf bulamıyorum, bulsam da o lafın bela okumaktan başka bir anlamı olmayacağına eminim zaten.


Birbirini sevip, aşık olup, son derece sapıklıktan uzak ve sağlıklı bir şekilde cinsellik yaşayan insanlara evli değiller diye zinacı, namussuz diyebilen bir zihniyetin, "cinsellik 15 yaşına indi" savunmalarıyla 185 yaşında bir adamın tecavüzünü aklamaya çalışmaları, olası yüzlerce tecavüze yol göstermeleri akıl alır gibi değil.. İçimden öyle bir ağlamak geliyor ki ancak çığlığımla anlatabilirim sanırım hislerimi!


Allah bu insanların kendi kızlarının başına versin de o acıyı anlasınlar diyesim geliyor, ancak diyemiyorum.. Ben onlar kadar kötü, onlar kadar acımasız olamıyorum..


Yazıklar olsun..


Yazıklar olsun!!!

4 comments:

Brc said...

yorum yazamadım.yazdım yazdım sildim kaç kere.bela okudum sildim,torunlarına olsun vs vs dedim sildim.beddua ettim sildim.bunları buraya yazamasamda içimden geçirdim.

Tanya's said...

Ah Tubik,

Yazıklar olsun diyorum bende..yoksa denecek çok şey var ama buraya yakışır mı bilemedim.

tubik said...

Aynen öyle.. Diyecek pek bişi yok ne yazık ki.. Çok şey var ama yok..

wjker1982 said...

Capkinim hovardayim
24 ayardayim hergece subyanciyim
hayda haya gel hayda