Saturday, October 11, 2008

Birşeyler

Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Biraz iş yoğunluğu ve biraz da can sıkıntısı var bende bu aralar. Şu anda saat 11:33, günlerden Cumartesi, deli gibi yağmur yağıyor. Sabah Tubik bıraktı beni fabrikaya. Yukarıda yöneticiler var, kararlar veriyorlar, birşeyleri değiştiriyorlar ama sanırım esas sorunu es geçiyorlar. "Insan yaşadığı gibi düşünür" çok doğru bir laftır. Herkez içinde bulunduğu duruma göre düşünüyor, ve ona göre kararlar veriyor. Siz eğer kendi düşündüğünüzü ve yapabileceklerinizi başkalarından beklerseniz sürekli yanılırsınız. Yerine düşünüp karar verdiğiniz kişi aslında o anda çok başka dertlere ve düşüncelere sahip olabilir, yaşadığı gibi düşünmektedir. Evet, işte sorunumuz bu sanırım.

E bir de kriz var, kimsede para yok tabi. Amerika falan derken buralara da geldi kriz. Bizimkiler hala direniyor bizde kriz yok diye, yahu daha nasıl kötüleşebilir ki zaten, durumumuz yeterince berbattı kirzden önce de. Gülüyorum ya bu yorumlara, yönetenler yönettikleri insanları kendilerinden daha aptal sanıyorlar.

Mustafa Denizli geldi Beşiktaş'a, başkanları demiştiki bir süre evvel, ben burda bulunduğum sürede Mustafa Denizli kapıdan içeriye giremez. Bak bak bak. Şimdi de diyor ki, Mustafa Denizli ile mukavele imzalarlarken, "Ben o lafı mevcut teknik direktörümüzü korumak için söylemiştim." Sen ne kadar akıllısın ya, biz de ne kadar aptalız. Gördünüz mü? Bizi aptal yerine koyuyor ya. Hemen böyle güncel bir örnek olsun diye yazdım bunu.

Neşeli birşeyler yazamama derdindeyim bu aralar. Pek keyfim yok. Değişik birşeyler yapmamız lazım mutlaka. Kafamı toparlayamıyorum. Sebebi belli. Çok mu takıyorum acaba.

Bilmiyorum.

Sizi seviyorum.

2 comments:

Brc said...

üzülme cenk.yaşadığın sıkıntıları biliyorum az çok.
ama ortalığın bu kadar kötü olması herkesi etkiledi.
başımızdakilerin kriz bizi etkilemez demelerine gülüyorum sadece.bütün dünya etkilemiş biz mi etkilenmicez ki daha öncede durum dediğin gibi berbattı.
biz herşeyi saklayalım görmezden gelelim,yok sayalım bizim olayımız bu.en kolayı bu çünkü öbür türlü kafa yormak zorundalar kafa olmayınca da çözümü sadece yok saymak

sevgiler.

Tanya's said...

Cenk,

Hepimiz sıkılıyoruz bunalıyoruz zaman zaman..verilen yanlış kararların faturasını millet ödüyor..ve her zamanki gibi yöneticimiz uyuyor mu?...