Wednesday, July 16, 2008

Biri gider biri gelir


Yok yok. Kedimizi değiştirmiyoruz, heyacan yapmayın. Ben sadece oynadığım online oyunu değiştirdim. Eve-Online takıntımı bizim blogu okuyanlar az çok bilir. Ama bitti o devir, güle güle 250'ye 250 fleet battlelar, güle güle ganksquadler, güle güle güzel oyunum.

- Eve-Online'ı nasıl bilirdiniz?

- İyi bilirdik!

Şimdi yeni gözdemiz Age of Conan: Hyborian Adventures. Aldım uzun süre aradıktan sonra. Tabi ben bulana kadar bizim ekip Level 50 yi görmüştü. O ara bir de baktım, bizim Eve'den Lambchop (diğer adıyla Cenk abi) de orada. Direk beni kendi Guild'ine aldı. Hiç şaşırmadım zaten. Son 4-5 yıldır sürekli adamla online oyun oynuyorum. Memnunum halimden. Ben memnunum da, Tubik ne diyecek bilmiyorum. İlk bir kaç gün bişey demedi pek ama... Hani online oyun ya bu, tak diye bırakamıyosun bir kere oynamayı, birşeyleri tamamlayacaksın ki bırakasın, tam adamı öldürüken, "A-a, telefon çaldı, ben bi bakim, save edip çıkayim!" diyemiyosun. Önce adamı öldürüyosun, seni arayanı geri arıyosun sonra da.

Bir demonologist yapcam, parmaklarınızı yiyeceksiniz yeminlen. Çok harika olcak. Büyüler, bufflar falan. Güzel karakter. Neyse, ince detaylara girmeyeyim. Conan dünyasında yeni maceralar beni bekliyor. Vakit bulursam tabi.

No comments: