Friday, July 25, 2008

Şekil değişikliği

Hep kıskanıyordum, millet bloguna acaip acaip şeyler koyuyordu, standart blogspot şablonları dışına çıkıyordu. Ya nasıl nasıl ya derken bir de baktım ya resmen orda bir adet html paste edilecek yer var, xml desteği de var. Ben de buldum internetten bunu, şak diye uyguladım. Yalnız hepinizi bir uyarayım. Standart şablonun dışına çıkarken göderileriniz haricinde sayfada görünen herşey gidiyor. O itina ile yaptığınız arkadaş linkleri, sitemeterlar, efendim başucu resimleriniz falan filan. Ona göre yani.

Alın işte birkaç tane link:

1, 2, 3, 4

Süper blog sayfaları var cidden. Alın birkaç da örnek:






Bu sonuncusu epey bir şeymiş, neyse. :)

1 comment:

Otaku said...

Ghahaha dear diary, hep böyle bir günlüğüm falan olsun istemiştim, böyle yani dışarıdan o kadar belli olsunki saçma sapan olduğu, kimse gelipte, "aaa bu ne, yoksa günlük mü ihihih" falan diyemesin, gördüğü anda konuyu açmaya utansın, korksun kaçsın. Tabi sonra biraz daha ayık kafaya düşününce almadım hiç.